Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 29 oktober 2009

Veckan som varit

Ja då satt man här igen då!!
Idag har jag å barnen varit i stan och kikat lite.
Vi var iväg och hyrde 4 filmer som dom ville se. Lämnde Filippa hos Jonas och sen gick jag å Nathalie och Cerine på hemköp och köpte godis för vi skulle gå på bio. Men när vi kom fram till kassan och skulle köpa våra biljetter så fanns det bara två kvar på spridda platser så det vart ingen bio för oss.............så typiskt.
Vi gick ner på albins och cerine köpte nån dagbok med lampa. Nathalie gick in på H&M för att köpa örhängen.
Själv så köpte jag en adventsljusstake och en ängel till jul på Åhlens. Nice nice.....
Käkade lite å sen handlade vi mat inför helgen och åkte hem igen.


Annars har veckan bestått av jobb. Hoppas på att kunna arbeta iallafall till årsskiftet.


I tisdags var vi till Sundsvall med lastbilen från Jonas jobb.
Handlade skötbord, spjälsäng, högskåp, säng till cerine, Bokhylla till cerine, Speglar till barnen, spegel till hallen, en vägghylla, golvlampa, servis och lite annat smått å gott. Blev ett femsiffrigt belopp fattigare så nu äre inte så mkt shopping för min del på ngn vecka här.
Ska börja handla lite julklappar i november tänkte jag och jag älskar att handla julklappar juh, längtar!!!!

Annars så är allt bra med oss allihopa!!! Jag har lite blåsor på tungan men det beror på ngt höstvirus som ska gå över av sig självt efter en vecka ungefär.
Barnen mår bara bra, lite små trötta såhär i mörkret men men det hör ju till årstiden.
Jonas är även han trött av samma anledning som barnen.
Ja även att jag är fett trött men men jag vet ju att det beror på graviditeten och att det går över snart!!!

Längtar så otroligt mkt efter att få föda nu, är less på magen och på vikten och på tröttheten nu.
Har fått lite förlossnings skräck som jag hoppas gå över innan det är dags!!


Nu ska jag ta med mig min älskling som sitter här brevid vid sin dator och gå å duscha!!!
Imorgon är hela familjen hemma hela dagen och det ska bli så skönt å mysigt!!!
Ev en snabb tripp in till stan men den blir rätt snabb kan jag säga. Vill vara hemma i mjukisbrallor och bara ta det lungt juh!!!!



Love..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar