Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 9 december 2011

Its over................

magsjukan asså.
Åh så glad att vi är friska igen.
Som tur var så klarade sig barnen från magsjuka men både jag å jonas har legat.  Jobbigt att ta hand om fyra barn när man själv är sjuk men men så är det ju för alla så här ska vi inte klaga inte.

Idag är det fredag och jag har legat under nålen i några timmar,  blir nog ett bra resultat efter jag varit där igen.  Har tid igen om två veckor för att fortsätta min färd mot ett fulländat slut.  Kommer bli finfint!!!!

Nu ligger alla kids och dom som inte sover kollar på tv, som filippa tex som somnade så fort hon kom hem från dagis idag å vaknade när det va kvällsfika.

Väskan är packad för imöra blir det att dra ner till sthlm för en snabbvisit och för årets första julbord.  Nice!!!

Till veckan är det massa möten, jobb och luciafiranden, julfester m.m. så full rulle hela tiden just nu, skönt att ha ngt att göra ju.

Näe nu gott folk ska jag fixa lite naglar och sen blir det sängen för min del då jag ska upp sjukt tidigt med tåget.

Have a nice weekend !!!!!!





My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar