Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 21 december 2011

Julstök

Så mkt som händer just nu i mitt lilla liv så jag vet fan inte själv vart jag ska börja!!!

Så vad har jag gjort den senaste tiden då?
Jo jag har varit på en massa möten i vanlig ordning. Har varit ner till sthlm. Har blivit sjukskriven på nytt igen. Har slutat med min nya medecin som var så bra men typiskt så hade den lite biverkningar på mig som jag inte står ut med. Har fått en ersättnings medecin men har dock inte börjat med den ännu.  Har blivit ruinerad på julklappar (ovanligt lr)? Näe inte direkt. Har varit en sväng i sundsvall å shoppat. Har tränat, dock endast lite smått. Har tatuerat mig...nice nice.!!!  Har firat kära Jonas som blev ett åt äldre i tisda´s (igår). Har varit sjuk. Har haft julfest på jobbet.  Ja jag har inte gjort så intresanta grejjer faktiskt.

Var ner på tomas brolin årliga julbord den 10e...............Hade rätt trevligt. Mkt folk och mkt mat å sprit i omlopp.  Träffade trevliga människor bla. så va Mikael Persbrandt, Nanne Grönvall, Tomas B (såklart), Mona Sahlin mfl.
Bilder kommer..........

Varit på möten, nathalie och cerine har fått insomnings tabletter. INTE sömntabletter utan insomningstabletter som är lindrigare och inte är så starka. Har inte börjat med dom än men tänkte introducera det under jullovet.  Skönt det ska bli för både dom å oss om dom kan somna före halv tolv nångång.

Sjukskriven från den 16 november till den 15 januari, samma orsak som tidigare.  Usch jag vill jobba ju!!! Tröttsamt att gå hemma jämt å.

Birsta med mammsen igår.  Inhandlade lite julklappar till kidsen, köpte lite små prylar på IKEA och en fin tröja till mig själv, födelsedags present till J.  Ja lite allt möjligt med andra ord.
Oväder när vi åkte hem så det tog en evighet annars en bra resa med älskade mamma.


---------------------------------------------------------------------------------------------

Tänk att det är den 21:a idag och att om tre dagar är det julafton. Vet inte varför men jag har liksom ingen julstämmning iår.  Kanske har med mitt mående att göra eller oxå har det med att snön liksom kom nyss och man inte riktigt har hunnit klaga å gnällt på snön så mkt som man brukar ha gjort vid den här tiden. Julstämmningen är iaf bortblåst.
Har typ nån julklapp kvar men till barnen är allt klart, ska bara ta ut lite kontanter till dom. 
In till stan imorgon då Jonas är hemma med barnen.  Julmaten vet ja inte när jag ska ta å handla men men.....................får klämma in det nånstans nån dag.

Idag har jag varit och lämnat in papper till Försäkringskassan eftersom jag är sjukskriven igen.
Beställt nya brillor till Nathalie, två på för över 7000 spänn.
Varit på coop och köpt biokort till kidsen.
Å nu ikväll va jag in på maxi en snabbis för jag hade glömt att köpa tejp, även att en parfym följde med hem.

Har så mkt på gång just nu jag skulle vilja berätta å skriva om men det får vänta........................jobbigt jobbigt med en massa hysch pysch men lovar att berätta om mina hemlisar senare när allt är klart å sådär.

Även att jag är inne i en "göra om i mitt eget hem" period................Allt är rätt bra redan men jag ska ju alltid förnya mig å göra om.  Får se hur det utvecklar sig.

näe nu ska jag vara social med min make en stund innan jag åtminstonde ska sussa. Imorgon väntar tyvärr en dag med städning och tvättning och dessutom en sväng in till stan..............vill inte!!!!

See ya








My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar