Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 23 december 2011

Once in a lifetime

Ja verkligen en överreaskande julklapp.  Spelade bingolotto med barnen, lr egentligen så hade jag köpt 3 bingolotter till dom stora barnen................tänkte dom kunde spela medans jag å J gjorde det sista inför imorgon.
Vart ändå så att jag satt i soffan och skulle hjälpa filippa med hennes lott då det står att alla med lott kunde ringa in och ha chans att vinna 15.000 i leksaker från lekmer.se.  Jag tänkte att "ja va fan vi kan väl ringa en gång..............blev två å sedan tre gånger. Tredje gången så kom jag fram och fick veta att jag var med i dragninggen ochbli en av tio som vann.  Min tanke va ju att inte en chans att man vinner...............men vips så ser ja mitt namn i rutan och barnen skrek som tokar och var helt övrelyckliga så klart.
Dom ringer från Bingolotto och meddelar att dom kommer i morgon med en lastbil med sakerna.
Yiiiipppiiie tänkte virå.......................tills för en stund sedan då dom ringde igen och meddelade att vi bodde för långt upp för att dom skulle hinna hit i morgon så dom skulle köra ut sakerna till veckan. Vilken besvikelse för barnen.................men men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge heter de ju!!!!

Annars har dagen bestått av att jag tog med mig filippa å vincent till stan i morse vid tio för att uträtta några ärenden snabbt med Lena. Tog typ fyra timmar innan vi var hemma.  Då hade vi endast hunnit med Coop, Ica maxi och en fika hos Malin. Fasiken va folk det var överallt. Jo förresten bolaget sprang ja oxå in på ju.
Hämtade upp J innan vi drog hemmåt.  Han får ju en frukt/whiskey korg varje år av Per & Jobbet som inte går att ta på nåt annat sätt än i en bil.

Åkte hem och bakade lite julgodis med barnen och slog in jul klapparna som var kvar att slå in.
Käkade och barnen spelade som sagt var bingo.  Ska rätta lotterna noggrannare senare ikväll för mina kära döttrar orkade inte spela mer så dom gick å la sig med en film ist.


Tänkte även passa på att önska alla en riktigt God Jul så hörs vi...........................................


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar