Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 4 december 2011

Skön helg

Denna helg har varit riktigt bra. I freda´s slaggade kidsen hos mormor och hos farmor.
Åt en god middag å tog nån cider i underbart sällskap.
Spelade wii, snackade, spelade spel........................sen sov jag till tolv i lörda´s förmiddag.
Hur fan kan man sova till tolv?  Fast skönt som fan var de.

Framåt kvällen kom kidsen hem igen och då va det full fart igen.
Vincent var så sur över att jag hade lämnat bort honom så han slog mig och var super grinig...... jag som hade längtat så efter att få snusa lite på han.............ja fick allt vänta lite till ja!!!

Idag har det varit en rätt lugn dag, har på barnens begäran tagit fram julgranen..............Ja jag vet att det är tidigt men I dont give a fuck.  Ju fortare den kommer in desto fortare ut täker jag bara.  Tar bort julsakerna max två dagar efter jul, då tycker jag att varda´n kan komma tillbaks.
Städade i alla elva utrymmen/rum.  varit på ett pass å svettats, duschat och nu ligger jag i soffan och glider runt här i cyber världen...................

Imorgon är det jobb i vanlig ordning och sen hem för lite träning innan alla  koommer hem.
Åh tänk om ändå veckan kunde gå fort fort fort så det var fredag snart........Gaddning på G.
Pålördag bär det av mot sthlm och denna gång ska jag försöka att inte missa tåget.  Typiskt mig!! Ingen blev ju det minsta förvånad heller, hmmm vilken bild alla har av mig. En som aldrig passar tiderna!!!

Nu blir det att sjunka ner i en bok innan spökena ska spöka för mig inatt.
(natten till idag så sattes lars winnerbäck på vid två inatt utan att ngn mer än jag var vaken. Tror ni jag höll på dööö av skräck lr? Dom får gärna spöka men gör det då för tusan på dagarna)


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar