Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 29 november 2012

Advent

Ja nu har vi advent här i detta hus oxå. Så himla mysigt men jag är ju den där typen som tycker om när allt är som det ska vara, när allt återgår till vardagen/det normala igen trivs jag som bäst.


Har ovanligt lite pynt framme detta år, har väl ingen ork direkt att pynta som en galning å dessutom så måste ju allt passa vårt nya place så det blir väl mer ju fler år vi bor här.

Jonas är en sån som helst skulle kunna ha glitter hängandes överallt men sörrö den går inte hem här inte. Fy fan va jag skulle vantrivas här då. Näe lite men passande pynt framför pynt överallt som inte ens passar in.


Läkaren imorse och domen blev att jag skulle få en starkare grund att stå på när det gäller medicinerna. Har varit rätt bra i andningen ett tag nu men ja vet ju att det kommer tillbaks nångång.


Fick världens finaste uppvaknande idag.

Alla i familjen sjöng å kom med presenter och tårtfrukost. Underbara ni. Älskar er!


Näe nu ska jag baka saffran och kanel knutar.


Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar