Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 6 november 2012

Hollywood hollyweird

En trevlig dag lider mot sitt slut.

Har tillbringat dagen hemma med Kidsen för att sen springa iväg på badhuset med Nathalie och cerine en stund innan finbesök från ilsbo kom.

Börjar bli en vana att gå iväg och bada ju, så härligt.

Kom hem lagomt tills att pappa och Monica kom.

Loui fick en overall i manchester som jag ville ha. Fikade krämbullar och glass.

Bråkande med Kidsen för att ens få dom i säng.

Tog det lugnt, jag å darling med en varsin dator.

Kollade ensam mamma söker och det slutade som väntat. Har under hela serien tyckt att Kristian varit en fjant men nu har han sjunkit lägre ändå som går ut med att han bara ville vinna för att han var bäst och att priset kunde Fredrik fått, så jävla omogen karl får man leta efter å ful dessutom.

Näe jag tyckte om mc danne ja men men de var ju ändå inte jag som va med . . . . Tack å lov.


Kollade även sista avsnittet av Hollywood fruar och har även denna gång skrattade man åt Gunilla och hennes existens. Tv3 kommer aldrig göra sig av med henne för det är ju hon som drar in alla pengar för vem fan skulle kolla om det bara var dom andra. Ja inte för att jag har något alls emot någon av dom andra men Gunilla gör allt så mkt mkt dramatiskt och roligt ju. Man behöver inga ovänner med henne som vän inte;-)


Ligger nu i sängen och ska sova.

Imorgon väntar först läkarbesök för min del och sen läkaren med Nathalie och cerine


Ja sovgott så ses vi


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar