Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 17 november 2012

Åt helvete med streptokocker

Ja det verkar fan inte bättre än att min stackars eller min å min förresten, vår lilla älskade Loui numer även kallad Buddha har fått antingen streptokocker lr en väldigt kraftig förkylning.

Började redan igår och jag ringde mitt hjärta men dom tyckte jag skulle avvakta. Nu ikväll fick han även feber så med en hals som gör så ont att han skriker av förtvivlan när han hostar, en andning som låter som en skördetröska så ringde jag rådgivningen och dom tyckte vi skulle gå på akuten. Små barn under tre månader ska alltid kollas av läkare om dom har feber över 38grader.

Jonas gick iväg med Buddha men ringer så fort dom träffat en läkare.

Blir han inlagd så går jag antagligen upp och byter av honom. Jag sover inte utan min lilla bebis om jag absolut inte måste.

Anledningen att jag inte gick dit med honom var helt enkelt att jag har varit med dom varje gång och är så fruktansvärt trött på att vänta på läkare osv.  Sen vill jag faktiskt passa på att vara med Nathalie när cerine är borta.

Vist vill jag vara hos Loui oxå men som sagt går jag upp om dom blir inlagd och annars kommer dom ju hem om ett tag. Jonas är en super pappa när han inser att det är allvar eller annars oxå men han kan vara lite naiv ibland och tro det bästa hela tiden.  Han är en bra pappa jämt men när han blir orolig så kommer ju även hans mjuka sida fram.

Blev invecklat det här men det enda jag ville få fram var att Jonas är en super pappa för sina barn och att jag litar på att han klarar av att vara på akuten själv med sin son utan mig.


Näe nu mys med Nathalie


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar