Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 15 november 2012

Förnyelse förnöjer

Ja men som sagt, förnyelse förnöjer iaf när det gäller bloggdesignen.................allt annat i mitt liv är exakt som jag vill ha det, perfekt för mig helt enkelt.

Herre guuuud, sex veckor kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp än men men det hinns väl med det oxå. Barnen velar fram å tillbaks om vad som står på önskelistan, bara nathalie och cerines som är bestående.................I phone, Ipad, Surfplatta............ja billigt med barn äre ju inte men även mina barn kan glömma alla dom där sakerna. Dom får en av dom där sakerna och sen lite andra paket.
Filippa vill ha barbie, lego mest å det är väldans noga med vilka barbiedockor det är oxå!!!!
Vincent vill ha bilar och helst rosa såna, märks det att han har tre äldre systrar ????  Han springer runt med armband,ringar och div tjejsaker nästan mer än vad tjejerna gör.  Mammas lilla "HEN" :)
Loui ska få lite leksaker, kläder m.m.
Själv så önskar jag mig bara en sak, en lugn å trevlig jul utan att barnen bråkar å halvt slår ihjäl varandra.

Näe nu ska jag kika efter lite julklappar till kidsen!!
Hur gör ni med julklapparna, blir det internet eller är det  traditionella affärer som gäller????


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar