Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 31 mars 2013

Fy faen

Städdag som vanligt på söndagar. Här kommer vi inte undan bara för att de e påsk e. Men fint äre nu iaf och skönt som fan att bara sätta sig ner och göra INGET.!

Hyra en rulle å gosa ner sig i soffan eller sängen kanske vore en bra idé  eller ta en springtur med nåt av stora barnen. Snart fotbolls säsong å då måste ju även dom kunna löpa rätt bra;-)

Dagarna rullar på i en hastighet som överstiger de mesta. Fan redan söndag liksom och bara en dag kvar som hela familjen är samlad.
Vad gör ni på lovet?

Vi ska ha lov mest och göra så lite som möjligt. Nån repa till borgarparken å checka läget inför våren, om snön är borta osv.
Har ni nå bra förslag på vad man kan göra (som en ensam fembarnsmorsa faktiskt klarar av utan hjälp av nån förbjuden substans:-).)   Så badhus, skidor, affärer osv går fett bort kan ja säga.
Kom å hälsa på vettja. Inte om ni är vem som helst dock utan ni bör ju känna mig och jag bör iaf veta vilken ni är haha.  Förvånad jag skulle bli om de stövlade in ett gäng som bara "hej, vi skulle få kaffe här!"   Då skulle jag nog snällt ställa mig å göra kaffe, eller oxå inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar