Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 30 mars 2013

Åh lord vad jag är lycklig idag. Solen skiner, barnen är glada, livet är bara sådär lovely som det är ibland.

I torsdags var vi ju på Hoffmaestro, my kind of  . . . . . . Ja allt. Med andra ord så var det en skitbra konsert. Som vanligt när jag går på nåt så drar jag på nåt sätt åt mig blickar (haha låter kanske kaxigt men så är de faktiskt) på gott eller ont. Inte alltid det är på gott heller så  . . . . . .!
Iaf hamnade vi på "vip"läktaren då vi tänkte ta det lugnt. Haha vilket skämt.
Först å främst så var det väl jag, j och max tio Pers till på läktaren.
Jens (sångaren) började gagga om att vi på läktaren satt ner och fick hela golvet att bua så fort vi satt. Jag och j syntes ju rätt väl då vi var dom enda över 30 eller rättare sagt dom enda på läktaren över femton:-)
Till slut blev jag fett less på att se alla andra dansa så vi tog å gick ner till dansgolvet. Väl där börjar Jens att peka på mig  och fråga" men ni var väl för fan där uppe nyss? "
Aja den här stan är ju tyvärr så liten så alla vet väl ändå vem man är men jag vill liksom vara diskret ibland ju;-).
Inte alltid man vill ha uppmärksamhet ju men men som man bäddar får man ligga I guess.
Med gul genomskinlig blus och svart hår ner till svanken så kan man bland utmärka sig från mängden.
Sen drog ju vi vidare och fortsatte kvällen. Så bra kväll. Och spelningen var faktiskt mkt bättre än jag räknat med.
Återigen grabbar, tack!

Fredag var det igår och vi var hemma och myste hela dagen.

Idag lördag och solen gör livet lite bättre. Fan snart äre vår. I love it.
Ut med Kidsen och ta vara på dagen eller rättare sagt solen.

Näe People nu ska lilla ja gå och stoppa min mage full med tårta. Påsktårta!

Kram på er vänner!
Take Care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar