Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 3 mars 2013

Crap . . . . .

Japp nu har ja städat ut skiten iaf, så skönt när det är gjort men innan. . . . Suck.

Började morgonen med att mata fåglarna med barnen. Super kul tills dom började picka en på benet och en hoppade/flög upp och bet tag i snörena på tröjan. . . . . Vi drog för barnen blev mest rädd:-/

Tagit det fruktansvärt lugnt hela helgen.
Kalas, mys, städning, promenad osv . . . . Låter ju som en helt vanlig helg för en fembarnsfamilj.  Jag hatar vardagen, lr näe jag älskar vardagen men hatar tristessen som uppstår. Samma sak varje dag. Jag är så impulsiv och vill bara ta med dom på massa tok. Skulle vilja vara utan alla måsten och bara kunna göra det jag vill med Kidsen.
Aja somnar snart och då ska vi väl ändå kunna hitta på mer saker dels pga bättre och lättare väder åsså är barnen lediga från plugget.

Jag har abstinens efter dig . . . . . . .

Näe nu blire till å ta en lång å skön dusch.

Sweet Dreams

(kastar in nåt kort bara ändå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar