Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 26 augusti 2013

Första dagen i plugget

Ja men kan ni fatta att den här gammal nuckan har funnit sin plats i skolbänken igen. Jag ser faktiskt fram emot hösten och kommande tid. Verkar ha en bra klass och kommer nog trivas som fisken . . . . . . . . .       Första dagen trodde väl många att vi bara skulle få lite info på typ en timme å sen få gå hem men där bet vi i det sura äpplet. Från nio till tre första dagen å hädanefter åtta till halv fem. Jur fan ska man komma upp så man är på plugget till åtta? Ja det löser sig säkert.

Imorgon är första inskolningsdagen för Vincent på nya dagiset. Jag är nervös å det mest för att jag alltid har skolat in kidsen men ni ska Jonas göra det. Går säkert super bra men kontrollfreak som man är så är det svårt att låta någon annan fixa sakerna man själv brukar.
Filippa trivs på förskolan och har nog funnit sin plats där. Man får dåligt samvete då man inte varit där på några dagar men det där klarar pappsen å hon galant. 

Alla barn utom cerine och Nathalie sover. Nathalie kom hem nyss från en match mot delsbo å såklart vann dom med 9-0. 
Cerine står bredvid och kollar på flickan med 90% brännskador.  

Näe nu gott folk ska jag mysa ner mig i soffan med mig själv då karln jobbar som vanligt. 

See ya around and take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar