Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 25 juni 2009


My legs............har haft klänning för en gångs skull idag.


Filippa ute och störd av solen men härligt var det.


Leker medans mamma solar för fullt

Idag har jag varit ute exakt hela dagen. Har varit in en sväng för att göra lite mat, Kladdsalla
På förmiddagen var jag å filippa ute och lekte/solade medans dom stora barnen var på fotbollsskola.
Jag njöt lite väl mkt av solen känner jag..........röd som en kräfta och kokar under huden........ja så kan det gå.!!!!
Sen kom barnen hem och hade med sig en kompis till cerine, klara. Dom hann inte mer än ut ur bilen innan dom var i poolen juh. Nice.......
Sen åt vi kladdsalladen och gott var det, satt i skuggan dock.
Nu har jag vilat en liten stund och hunnit med att ge barnen kvällsfika. Jonas ligger med filippa som inte vill sova.
Själv ska jag gå å pussa barnen och sätta på en film till dom. Dom är trötta och jag är trött å somna kommer vi snart att göra. Ganska skönt att barnen är trött när man själv är trött faktiskt. Imorgon äre ingen fotboll så då kommer dom nog vara vaken längre.
Själv ska jag ev till Västerås, sen får vi se om det bär i väg till Peace & Love som det var planerat från början eller om jag stannar i västerås. Ja det får vi se. Hoppas bara att vi ska åka.
Lämnar barnen hemma den här resan. Har inte varit iväg utan dom förutom när nathalie var 4 månader och jag å Anders åkte till skara sommarland. Ja det kan ju vara behövligt ibland oxå.
Nu ska jag kila iväg men jag kommer nog tillbaks snart...........
Love........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar