Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 6 september 2016

En massa skit snack

Många selfies har det blivit under sommaren

Utgång på G med bästa vännen Angelica


Mys med en krasslig vincent

GirlPower

Lilla ligist loui <3

Sköna sommar

Nathalie på midsommar

Cerine på midsommar

Ätit god mat

Loui slagit ut ännu en framtand så nu har han ingen kvar.

Finns det ngt bättre än tonfisksallad

Cerine och jag på väg mot gävle sjukhus

Vincent på akuten här i hudiksvall då han har sån himla dum förkylnings astma

Jag och mina boys
 
 
Jag kommer bli bättre på att lägga ut bilder och kort men har allt på datorn som J tog med sig när han flyttade så måste försöka få honom att komma ihåg att föra över alla bilder till ett minne.
På midsommar var vi hos min älskade mamma och grillade, hela familjen. Vi hade då ännu inte separerat. Tänk om man hade vetat då vad man vet nu, undra om man hade gjort något annorlunda och undra om man hade försökt ändra det som hände. Ja det läre man aldrig få veta så ingen ide att sitta och grubbla.
 
Vi var även iväg i början av juli på ett familjeläger eller en familjesemester ute i skogen. Vi åt mat, lagade mat, spelade spel och lekte lekar ute med en massa andra människor. Vi fick oss en nypa friskluft iaf. Dagen efter vi kom hem så separerade vi så vi har inte varit singlar så länge.
 
Eftersom våra barn har adhd så ansökte vi om en resa till sthlm från min stora dag. Där vi blev beviljade en resa tur och retur med tåg, inträde på grönan och åkband för 10 pers. Även ett present kort på 1000 kronor till mat där inne.  Vi åkte den 19 juli. Jag, Jonas och min älskade vän Wael och alla fem barn. Även min syster och hennes barn å barnbarn var med och våran brors förra tjej å hennes barn. Vi hade en super trevlig dag på grönalund med strålande sol och mycket skratt. Barn med funktionshinder kan ju få ett speciellt armband och föräldrarna med för att barnen inte ska behöva stå i kö. Då får man helt enkelt gå in till karusellerna via bakvägen och denna tjänst är så uppskattad då mina barn i annat fall skulle få värsta utbrottet och det skulle inte bli en endaste karusell åkt. Men nu hinner vi med fler än man kan åka nästan och det är helt underbart för barnen att slippa få utbrott och bara kan njuta av dagen. Barnen med funktionshinder får även ta med sig fem kompisar när dom åker och får även sitta kvar och åka fler gånger utan att behöva kliva ur karusselen.
Tack Min Stora Dag. Bilder ska Mailas till er bara jag får bilderna till den här datorn.
Jag och Wael sov över i sthlm med Nathalie och Cerine för att få lite egen tid med dom stora kidsen och för att vi helt enkelt ville stanna en natt. Hade helst stannat för resten av livet i den staden, jag älskar ju som ni kanske vet stockholm.
 
Jag nathalie och Cerine var ner till sthlm för två veckor sedan oxå, vi besökte graven på årsdagen såklart och passade på att träffa barnens moster och kusin. Att besöka graven är så himla jobbigt men samtidigt är det en lättnad att se att graven finns där, att det ser bra ut och att få planera lite nya blommor och läman fina kort med välvalda ord på.
 

 
 
Redan september är det oxå och det börjar bli kallt när man ska stå ute och röka. Usch till helgen är det marknad här i staden och efter det brukar man kunna vara rätt så säker på att hösten är här. Men ska bli mysigt med lite marknad och gå å strosa. Barnen ska till pappa i helgen och det betyder att jag blir hemma själv på lördag för nathalie och cerine ska sova hos ett par kompisar då, jag och angelica ska passa på att gå ut och slå våra lurviga i taket tnkte vi men oxå pasa på att gå och kolla i olika stånd. Fredag är såklart dom stora hemma men då kan jag tänka mig att dom ändå ska hänga nere på marknaden så dom ser man väl inte skymten av så mkt. Själv ska jag passa på att mysa ner mig i soffan med en bra film och en godispåse.
 
Även att folk sedan jag och jonas separerade stör sig på att jag lever, har ett liv och på att vi faktiskt kan vara lyckliga fast vi just nu genomgår en skillsmässa. Jag har fått nån anmälan på Soc om att jag knarkar, om att jag inte ger mina barn mat, om att jag misköter mina barn osv. 
WTF är det för fel på människor som drar in mina barn i sina problem. Jag har aldrig i hela mitt fucking liv knarkat, jag har dessutom blivit intagen den senaste tiden av polisen för pissprov då dom tyckte jag såg påverkad ut men jag kissade såklart rent. Soc gjorde ett oväntat besök efter en anmälan och jag gav dom fria händer att söka igeinom allt om dom ville men dom sa själva att dom inte var ett dugg oroliga då vårt hem är kliniskt rent och mina barn mår bra. Nu sist var vi iväg på ett möte, jag, jonas, nathalie, cerine och filippa. Dom tog med barnen till ett eget rum och satt och pratade med dom medans jag och jonas fick sitta i ett rum och fick svara på en massa frågor. Vist är det bra att myndigheterna reagerar när barn far illa och jag förstår att dom måste agera men asså folk som vill jävlas eller förstöra eller vad dom nu är ute efter har jag ingen förståelse alls för. Jag vet vem som gjort en av anmälningarna och den människan är för övrigt helt störd i huvudet sedan innan så det var inte så oväntat.
Jag borde kanske inte lägga ut såna här privata saker men jag är ju rätt öppen av mig och eftersom det endast är skitsnack alltihop och Soc inte ens har inlett en utredning så känner jag att jag kan dela med mig av även den här saken.
Är mycket konstigt att anmälningarn kommer in nu efter vi separerat då dom även uppgett saker som berör Jonas. Mycket konstigt oxå att jag på två månader hunnit med att bli knarkare, slutat ge mina barn mat och omsorg. Herre gud, mina barn är väl ändå det bästa jag har och jag skulle väl aldrig för allt smör i småland riskera att förlora mina diamanter även fast jag i små ögonblick skulle kunna sälja dom för en billig peng.
Jag hoppas att folk ger sig och att vi får leva våra liv i lugn å ro men i den här staden ska man inte vara så säker. Har folk inget att prata om så skapar dom något, sen är allt igång. Men kul att man kan fylla någons liv med att vara huvudämnet iaf.
 
 
 
Är lite ringrostig på det här med att blogga och skriva men jag kommer väl in i lunken om ett tag.
 
Nu ska ja å angelica ta en tur på hemköp och ta en cigg.
Och JA jag lämnar mina små kids som sover med sina större syskon som är 14 och 13 år när jag ska ner på hemköp i max tio miuter. Någon som har invändningar så kom gärna med dom istället för att snacka bakom ryggen på mig! Även att jag har en granne som är en klippa och som hjälper till när man behöver hjälp å han bor dörr i dörr. Å mina stora tjejer ringer om något skulle hända tex om  loui vaknar så ansträng inte era hjärnor med att fundera nåt mer på det nu utan fokusera på allt fantastiska som jag gör ist som tex. sliter ihjäl mig för att ta hand om mina älskade barn, att jag får alla fem adhd barn upp till skolan varje morgon fast jag själv är utbränd och egentligen inte orkar stå upp, att jag gör olika maträtter varje dag för att maten ska behaga alla mina barn, att jag hänger halvt ner i en sopcontainer för att fiska upp louis hjälm för at han inte ska skada sitt huvud, att jag som ensam tvättar åt sex stycken varav två tonåringar själv och endast får en tvätttid i tvättstugan i veckan, att jag håller på mina regler och rutiner fast jag är själv och barnen kan få en till bristningsgränsen ibland. Jag är en lika bra mamma för mina barn som dom flesta andra föräldrar är så döm mig aldrig utan att ni vet vad jag gått igenom.
 
Tack för mig !!!!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar