Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 12 januari 2010

MVC & Matinköp

Ja dagen har gått så fort idag. Kan vara för att jag för första gången på hur länge som helst har varit i stan.

Jag å filippa åkte in till stan efter att vi hade myst lite och jag efter en evighet hittade nåt annat än pyjamas och mys brallor att ha på mig.

Mvc var första anhalten och det gick bara bra, gillar verkligen min barnmorska så det kändes att veta att det förmodligen var sista gången jag var hos henne. Fick en tid om två veckor och om jag inte har fått då så har jag gått över tiden. Hoppas jag slipper det mötet bara. Vill inte gå nå längre nu. Vikten låg på mer än vad den någonsin gjort men men så är det när man väntar på nå gott. Lite måste man ju offra själv oxå.

Sen kom J ner på stan och vi åkte på Ica å handlade lite mat.

Hem, hämtade barnen på skolan, lagade mat och sen har tiden bara rullat iväg. Pannan har gått sönder här för typ 3:e gången på en månad så vi var iväg å hämtade ved för att elda i kakelugnen igen. Mysigt men det kan ju bli kallt om det inte fixas.

Alla barnen har precis lagt sig och jag ska se Bygglov snart. Jonas min skatt ligger å vilar lite. Min älskade älskade ........................Åh vad jag älskar den mannen.

Imorgon ska vi gå ut en sväng å leka lite om det inte är alltför kallt ute för jag kommer inte i min jacka eller mina skidbrallor så jag lånar Jonas jacka nu. Han har sin jobbjacka. Måste posta ett brev ang uppsägningen av filippas dagisplats oxå. Idag ringde dom från dagis och meddelade dagarna som filippa ska gå. Hon kommer att gå måndag, tisdag och torsdagar framöver.

Nä nu ska jag lägga in lite kort från dagen.......













1 kommentar:

  1. Tack så jätte mycket :d
    Vilken fin mage du har! Förstår att du längtas :D

    SvaraRadera