Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 maj 2013

På resan fot (tidsinställt)


 När ni läser detta sitter jag i en varm (min mamma säger att det inte går att stänga av värmen i hennes bil men det konstiga är att det har inte gått å göra det på bilarna hon haft dom senaste TRETTIO ÅREN!!! Hon är så jävla rädd att frysa så) kvav bil och snart har jag väl huvudvärk oxå bara för att liksom. (ska fan stänga av värmen "i smyg", som Lotta säger).
Vi ska iaf åka ner på birsta då min värmetåliga men oerhört snälla mamma ska köpa skor till sina barnbarn. Tänk om alla hade en sån mormor som mina har, då hade alla varit lyckliga barn.........nåväl iaf haft fina skor till sommaren!!!
Ska faktiskt bli så jäkla skönt att bara få dra ifrån hemmet en stund. Alla dom gånger jag går på hemköp räknas inte ens då någon av familjen sju medlemmar ska ha glass så jag får alltid stressa och nästan springa hem............suck!!
Jag SKA no matter what äta middag på IKEA det första jag gör!!!
En kallskuren Häst.........näe jag menar ytterfile med pommes och fläskig bea slår aldrig fel.

Hoppas ni får en lika trevlig och varm dag som jag ska ha!!!!

Puss 


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar