Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 27 maj 2013

Nervöst sammanbrott

Åh lord vilken dag. Stress som vanligt men som van fem barns mamma så tar man de kallt (eller oxå inte). Började med att den här damen skulle åka med sin mamma på en viktig intervju........kanske den viktigaste i mitt liv so far.
Sket sig då mammsen ringde och meddelade att hon hade nå fel på bilen.
Jaha då va det bara att ringa hem karln och åka buss.
Panik då bussen gick om en halvtimme............
Väl där träffar jag Nico och tar en fika med henne innan det är dags att gå in och grillas............ när så farligt var det verkligen inte utan snarare trevligt.
Fick lite kort info om skolan, studierna m.m sen en enskild intervju med lärarna.  Den är ganska avgörande och jag gick därifrån missnöjd. Vet inte varför men det kändes inte riktigt som om det hade gått bra. Det visar sig om några veckor och jag ska hålla tummarna så det knakar tamejfan.
Det är ganska många sökande på lite platser så håll tummarna ni oxar, kanske kommer längre om fler håller tummarna.
Vad det är för utbildning får ni veta när jag får svar från dom.

Sen skyndade jag in till stan med mamma som under tiden hade lagat bilen provisoriskt tills delen som var trasig kommer.
In på maxi som hade fått in mer av den mjölkfria vällingen, tio paket blev det. Ska räcka i typ tjugo dagar så nu klarar han sig ett tag iaf.

Kasta in vällingen hemma och sen iväg upp på röntgen, det visade sig att jag hade nån kronisk bla bla bla i hälen som gör att den värker då den blir för mkt belastsd. Skulle göra några övningar hemma och hoppas på att det hjälper så jag slipper ta dom där SK gift sprutorna. Sen kunde det kommer tillbaks men det får vi ta då.

Så med ny färgat hår och lite färg både här och där i ansiktet har jag uträttat två viktiga saker som kan ha avgörande i min framtid.
Jag hoppas verkligen jag kommer in. Åh va glad jag skulle bli om jag fick ett glädjande besked av skolan.

Kom hem från röntgen och hade ett paket från lycko, smink smink och mera smink. Tack för det!
Även att min mors dags present hade kommit så nu sitter jag här med en Samsung S4. Jag sågar ju iphone totalt och skulle inte vilja ha någon om jag så fick en.
Tack mina fina underbara barn för presenten. Ni är bäst.

Nu är kärleken  på jobb igen och jag solo med kidsen. Nathalie och cerine har precis kommit hem efter att ha sprungit blodomloppet här i stan.
Filippa Vincent och Louis sover redan och klockan är halv nio så imorgon blir det nog Röj Röj här hemma eller med lite otur redan i natt.

Nu ska jag försöka fokusera lite på filmen isf skolan men på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar