Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 7 maj 2013

Men underbara väder. Idag tog vi beslutet att vara hemma fast det är så jäkla varmt ute. Måste försöka bli lite bättre innan jag anstränger mig så mkt.
Vi tillbringar dagen på balkongen istället med fika och mys.
Hinner ändra mig innan dagen e slut men men just nu är de tanken iaf.

Loui sover middag och jag har hunnit med ett tandläkarbesök nu på morgonen. Allt såg bra ut. . . . Yippie.

Senare idag är det Loui som ska till barnmottagningen för att prata om hans allergi. 

Tycker det är svårt att klä dom små just nu, fan ena sekunden är det varmt sen i nästa är det fan vinter igen. Blir liksom att jag klär barnen som om det vore minus istället för plus. Ska tänka på det idag och bara ta på honom en body och byxor, kan ta med jacka om den skulle behövas.

Så nu kanske man ska börja planera semestern oxå, lite svårt då J inte vet när han kan ta de än men vi har väl bara planer på att åka på små turer ändå på två tre dagar så det är ju inte så mkt att jiddra om.

Näe nu ska jag fortsätta njuta av solen och snora vidare.

Take Care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar