Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 31 maj 2013

Tivoli

Godmorgon folket

Fredag, godis, mys, kaos ja vist är väl dom här fredagarna underbara!? Iaf i tanken, blir sällan som man tänkt sig. Barnen bråkar, gnäller över att deras favorit godis inte va med bland dom två kilo man köpte.
Men dock så tycker och hoppsd man varje vecka att just den där perfekta helgen ska komma, haha vilka försöker vi lura? 
Barn en barn och ska så vara enligt mig både på gott och ont. Trots allt en dom ju så högt älskade av oss och ger oss så otroligt mkt i utbyte.

Ikväll blir det tivoli för varan del dvs om min kära syster kommer imorgon för annars går vi nog dit imorogn på dagen. Kommer min syster ska vi och bara vi vuxna ( och ett av hennes barn) gå på stan, prata skit och jag ska passa på å bara vara Annso helt utan barn som rymmer eller i hasorna hela tiden.........lovely!
Tar ni er ofta tid helt utan barn?

Mina stora älsklingar åker till stödis i helgen så det blir rätt tomt hemma. Dom skulle ut till en stuga och grilla och mysa...........
Är så tacksam att vi har världens bästa stödfamilj och att barnen trivs med dom och deras barn.

När men va fan årå.............
Nu medans jag har sprungit runt och gjort det här inlägget med mobilen så har Vincent som jag trodde lekte med bilar i sitt rum hällt ut oboy pulver över hela köksgolvet..,...........yiiipiie mitt glamorösa Liv i ett nötskal.

Btw fick en ny mobil i morsdags present av mina fina. En Samsung, S4:an. 
Har jag någonsin sagt att min familj är bäst!? De en dom iaf!

Måste torka golv nu men bilder från dagen med tivoli å mys kommer senare ikväll.

Ha nu en bra fredag allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar