Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 maj 2013

Sveriges snyggaste, sexnoveller och gamla lärare

Camilla läckberg
Asså denna människa är så otroligt jävla vacker om ni frågar mig. 
Sen att hon räkar vara författare gör inte saken sämre direkt. (jag hade planer på att bli det eller journalist i yngre dagar då man fortfarande hade hopp om framtiden (ler). Jag älskar att skriva.
När jag var liten hade jag en lärare som hette jean (schang). Träffade han på fyllen en kväll för några år sedan och han precis som jag hade väl druckit lite.  Han berättade att han aldrig glömmer mina sexnoveller som jag skrev..............haha japp är det såna minnen man lämnar efter sig till lärarna?!!!
Ja that´s me!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar