Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 augusti 2012

tisdag

Kidsen på skolan, Filippa sover och jag och Vincent kollar Emil.

Igår kväll hade jag lite värkar och när jag la mig så hoppades jag att det skulle hålla i sig men icke sa Nicke.  Däremot så äre ju nånting som händer för under kvällen igår så började brösten läcka.

Jag har hittills haft väldigt mkt mjölk och brösten har läckt redan efter halva tiden men denna gång så har det inte alls varit så.

Kanske beror på att jag fick piller som stoppade mjölkproduktionen förra gången.


Iaf så är jag så så less på att vara gravid nu, dessutom så började gympan igår och det gjorde inte saken bättre precis.

Trött som tusan idag så när Vincent sover middag ska jag oxå passa på att sova.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar