Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 26 december 2009

julen 2009

Ja nu var det några dagar sedan igen men det är ju jul å då vill man ju bara vara med familjen och ha det bra och mysa en massa.

Julafton var perfekt. Trodde det skulle bli jobbigt med alla folk här eftersom jag är så stor och massa trött hela tiden men det gick helt kannon. Hur mysigt som helst.
Nathalie och Cerine öppnade inte så många julklappar innan tomten kom till mormor på kvällen men dom öppnade några stycken....................en massa nya spel till Wii:et. Filippa fick en tunika som är likadan som min, vi hade dom på oss på julafton.
Av Eva å Ove så fick dom Hockeyspel som dom önskat sig och Filippa fick sin efterlängtade pippi käpphäst.

På kvällen vid fyra åkte vi till min mammi och firade jul där med hela tjocka släkten. Hon bor i en tvåa och vi är väl typ en 25st minst som trängs där. Men en massa god mat och underbart sällskap.
Barnen fick massor av paket. Orkar inte räkna upp allt men Nintendo Ds, Spel till Wii, Massa Hannah Montana Saker, väckarklockor, nya mp3 spelare, Påslakan, smycken, smink, Skridskor, En massa kläder, Gitarrer osv..
Filippa fick gitarr, brios trä tågräls i massor, lego, kläder å en massa andra roliga saker.

Ja å Jonas fick oxå lite julisar chokladaskar, våffeljärn, pengar, duschsaker m.m Ja det har varit en helt underbar jul för alla i min familj.
Barnen leker och spelar på sina julklappar hela tiden så dom är nöjda helt klart.

Till veckan ska vi in till stan för Nathalie och cerine ville köpa nån sak som dom inte fick i julklapp för sina pengar som dom fått. Själv ska jag in å handla lite mat och byta våffeljärnet eftersom vi köpte ett nytt våffeljärn och ny brödrost m.m till oss själva i julklapp för några dagar sedan. Får väl se vad vi hittar att byta mot men en ny trådlös telefon skulle inte skada.


Nä nu ska jag gå upp å göra resten av min älskade familj sällskap.



Love..................

2 kommentarer:

  1. Underbart att ni snart ska ha en till liten :) Inte långt kvar nu :) Roligt och Grattis :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en full och rolig dag, med mage och allt :)
    HAPPY NEW YEAR

    SvaraRadera