Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 17 december 2009

Ja nu var det ngra dagar sedan igen men det beror mest på att vi har ett nytt Wii spel som jag älskar och tillbringar hela kvällarna efter att barnen lagt sig där och för att min jävla dator verkar ha fått virus. Yiipiie!!!!
Ska fixa datorn senare men nu har jag inte tid eller lust. Kanske kan köpa en ny ändå!!! Ja vi får väl se!

Idag är jag å Filippa hemma. Nathalie och Ceirne är på skolan och har skoj där.
Ute är det typ hur kallt som helst. Usch usch å usch igen.

Ska in till stan senare för att byta en klänning och en bolero. Måste göras idag så jag får väl klä mig som en toka!!!


Ja vad har hänt då???
Vet inte riktigt men vi har väl inte gjort så mkt dom senaste dagarna. Jag är ju så trött jämt så jag står snart inte ut.
Handlade massa bebis kläder till våran lilla pojke i förrgår. Längtar så otroligt mkt efter honom. Vill hålla och krama hela tiden.

Imorgon äre fredag igen och jag står i valet och kvalet om jag ska gå på en begravning eller inte men har inte bestämt mig ännu. Usch hatar verkligen begravningar och allra helst när det är unga människor som har gått bort. Ja ännu värre när dom hade små barn.

Sen ska jag in till stan om jag pallar för att inhandla dom sista julklapparna.

På lördag är det storstdar dag och på söndag är det älsklingens födelsedag så då blir först en massa tårta och sen på eftermiddan ska vi till Ilsbo för att fira lilla julafton med dom där. Nice nice!!!!

Nä nu ska jag mysa med Filippa!!!!


Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar