Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 12 december 2009

Julfesten och mys

Har varit en helt kanon dag idag. Började med att kliva upp vid nio då jag försovit mig. Skulle vara på jobbet vid tio men hann ändå!
Försökte få liv i min älskade och lyckades efter många om och men.........
Käkade en snabb frukost med mina älsklingar. Skyndade mig att göra mig klar och åkte sen in med syrran på jobbet.

Vi höll på och styrde med allt och till slut var klockan ett och då kom alla underbara medlemma.
Åt och hade trevligt hela dagen.

Nu sitter vi hemma och kikar lite vid en varsinn dator i knäet. Barnen har lagt sig och kollar på film med godis. Själv så satt jag och skulle precis skicka efter lite leksaker på Lekmer då hela deras sida ballade ur och nu fungerar den inte. Jobbigt som fan med tanke på att jag hade en varukorg som var full.
Ja det är bara att börja om igen när sidan fungerar.

Nu ska jag störa min älskling med en massa kramar å pussar.


Love......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar