Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 1 juni 2010

Solen strålar redan

Fiskelyckan var inte den bästa igår men men så kan det vara när man har en liten badsugen tre åring med sig. När hon inte fick bada så vart hon lite sur och kastade i alla skor hon  såg ................även andras i vattnet.

Idag är det inget speciellt på schemat.  Jag ska vara hemma och barnen ska vara på skolan/dagis. Bara lilla Vincent hemma och vi ska mysa en massa och passa på att njuta av solen som redan strålar med sina underbara varma strålar. 
Även att Nathalie vaknade vid 05.30 då Darlingen klev upp.  Nu kollar hon på tv om hon inte somnat om i soffan. 
Filipppa ska på dagis idag men är dock ledig i morgon eftersom hon var där igår när vi var på möten. 
Imorgon är det Picknick på Filippas dagis.  Man ska ta med sig ngt att fika, så sitter man ute allihopa på hela dagiset och fikar och myser.  Kommer bli super för min lilla gumma.
På torsdag är det dags för mina kära barn att gå till ögondoktorn igen.  Guuuud jag tyckte inte det var länge sedan dom var där men tydligen så är det tre månader sedan redan.  Ja gud vad tiden går fort.  Framför allt när det är den här halvan av året.  Sommaren är såå himla kort och ändå längtar man efter den såå otroligt mkt.  Ska fan flytta till varmare breddgrader nån gång.

Måste få liv i mina barn nu innan det är dags för frukost.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar