Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 28 juni 2010

long time..................

Hemkommen från stan igen dårå!!
Läkaren upplyste mig om att jag inte skulle ta nå mera Oxis utan fortsätta utan men dock så gav han mig coccilana eller hur det nu stavas.  Har fläskig hosta och har haft i 1½ månad nu ju.
Annars är allt som vanligt.   Solen har börjat kommit fram titt som tätt och det är ju aldrig fel.
Nathalie och Cerine är hos mormor och hade sagt att dom skulle sova där i en vecka...............dom var sura för att dom fick ett "Nej" efrer sig sjätte glass typ så då ska dom vara hos mormor för där får man göra som man vill.
Ja ja vi får väl se, jag tippar på att dom kommer hem imorgon.  Min gooooaungar.
Nä nu ska jag ut å steka lite i solen.   Nice..................


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar