Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 12 juni 2010

Bakis men lycklig

Men guuuud vilket skit väder vi har idag.  Det har regnat och blåst hela dagen.  Fast mig har det inte gjort så mkt för jag har inte haft en enda tanke på att gå ut ändå. 
Vart lite mkt alkohol för min del igår.  Ja sånt som händer.
Så vad hade vi för oss igår.
Jo jag, Nathalie och Isabell var in till stan en sväng för att handla och även att vi hann med att kika på studenterna lite.  Hemma så lekte barnen och Jonas gjorde friterad kyckling å ris. Jag tog med mig Filippa på affären för att handla lite lörda´s godis.
Sen kom jag på att jag skulle hämta ut en massa biljetter så jag tog en till sväng på affären men denna gång vart det cyckeln som fick göra grovjobbet.

Åt, myste, spelade wii med barnen till klockan halv ett då dom var helt slut och ville sova.  Jag å Jonas tog oss en varsin öl/cider och sen vart det en till och en till och sen öppnade vi en flaska vin och sen kommer jag inte ihåg så mkt mera. ..............haha!!!
Ja med tanke på att jag inte har druckit på evigheter, typ 1-1½år så var det inte så konstigt att jag inte pallade mer.

Pratade med min älskade vän N igår.  Lika galen och rolig som vanligt.  Finns alltid här för dig vännen!!!

Imorgon har både Nathalie och Cerine fotbolls cup så vi får ju verkligen hoppas att det iallafall blir uppehåll då.  Mina stora tjejer.

Nä nu ska jag gå å mysa med min familj och kanske kanske det blir lite wii.................love it!!!!



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar