Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 juni 2010

Bilder

Ja nu har jag haft fullt upp men nu är det lungt igen.
Igår var det cup och  för våra duktiga spelare i Näsviken gick det inte lika bra som förra året då vi slog alla med råge..................Förlorade men kul hade vi!!!!
Nathalie hade tillochmed värsta skavsåret på hälen men sprang så bra ändå.............
Ska in i morgon och köpa nya skor till henne.  Cerine får ärva Nathalies eftersom hon velar och inte vet riktigt om hon vill fortsätta.
När vi kom hem igår eftermidda´så grillade vi kycklingfile och barnen grillade kycklngklubbor.  Hanna var här och lekte med Nathalie en stund.


Idag har jag, Jonas och Vincent varit i stan hela dagen.  Från klockan elva till fyra.
Först BVC, allt var bra.  Han växer som han ska. Nästa gång är det dags för en till spruta...........huvvaligen!!!
Sen var vi in på banken och jag skickade efter ett nytt kort eftersom mitt varit borta i typ två veckor.
Åkte på Jonas jobb en sväng och sa hej.
På apoteket och köpte mera kortison och miniderm till Vincents torrhet.
Sen hade jag tid hos en läkare å sen åkte vi hem igen.
Barnen har varit med Carro och med mormor.   Dom hade lekt och det hade bara gått bra.!!!!

Imorgon ska vi ev. in till stan för att Nathalie ska få nya fotbolls skor.  Även att min älskade kusin ska ev. kika över medans hon är här uppe på besök.
På onsdag ska vi in och säga hej till Nettan som drar hem till Sthlm igen.
Ja så ser dom närmsta dagarna ut om inget anträffar.

Här kommer lite kort från igår och idag.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar