Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 8 juni 2010

En massa bilder & kläder

Klockan är redan halv tio och jag har varit vaken sen sju men inte fått ngt vettigt gjort än.  Duschat har jag gjort och det är ju bra det då!!!
Drömde en konstig dröm inatt.  Drömde om ett gammalt ex.  Erik och jag drömde att han å hans tjej skulle ha barn.................ja vad jag gjorde där vettefan men men så är drömmar.
Kanske ska ringa upp han å ta den där fikan som vi pratat om så länge å berätta om att han ska bli pappa.........

Åh gud vad jag saknar min älskade kusin Linda, var ju evigheter sedan vi träffades.  Hoppas hon kommer upp ngt i sommar så vi får ta en redig fika.  Även att hon oxå tar sdet stora steget snart..........
Finns två personer i mitt liv som jag saknar väldans mkt. En är då min Lindha och den andra är en gammal vän från förr som jag har lärt mig sååååå mkt av.


Idag är det städning på schemat.  Nathalie är på skolan och Cerine, Filippa och Vincent är hemma med mig.  Igår var det tänkt att det skulle städas men så vart det inte.  Hade inte ngn lust på dagen och på kvällen kom Jens hit en stund.  Hann iallafall få in garderoben från garaget igår som ska in i Filippas rum. 
Har även gått igenom mina kläder.  Gud så mkt kläder som jag inte har speciellt mkt användning av. 
Knäppte lite kort på några favoriter...........

Tycker om detta linne så mkt!!

Snygga skor från Nelly.  Så underbara!!!
Shorts och kjol från Gina, sköna shorts och super fin kjol
Två fina kläningar som är hur fina som helst på.
Snygg på varma sommardagar då man inte ligger å solar.
Den här tycker jag om och så gör även min man. ...........hehe!!!

Ja det var lite kläder och skor det!!!  Det som ligger varmast om hjärtat och det som blir mest använt av detta är lite större bilder.


Mitt nattlinne jag fick på morsdag!!! 


Så här ser jag ut idag. Eller ja mer hur tightsen ser ut idag.
Rätt nya med lite skinndetaljer i form av ditsydda fyrkanter.  Så himla sköna.  Från Nelly!!!


Nu gott folk ska Annso ta tag i städningen. 


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar