Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 29 juli 2010

BVC

Idag vaknade jag av att klockan ringde, halv åtta !!!!  Fett trött men var tvungen att kliva upp då vincent skulle in på bvc och få sin andra vaccination.  Det gick jättebra och han var så duktig.  Han väger och växer som han ska.  Han var lite över kurvan på längden och lite under på vikten så det är en lång smal kille min lilla kille!!!!
Tog sen en vända inne på guldsmeden för att gå upp på försäkringskassan.  Hem sen, hämtade Filippa på dagis,  började storstädningen som nu tack å lov är klar för denna gång.  Så skönt att ha det gjort!!!
Igår städaade jag ur stora skrubben och Jonas var i garaget och fixade ordning.  Fint blev det.
Imorgon hoppas jag på finare väder för jag hade tänkt att putsa fönstren...............äntligen!!!!

Nä nu ska jag slänga mig in i duschen ...............................



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar