Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 24 juli 2010

bilder


Nu var det typ en evighet sedan jag skrev igen....................usch fy mig...........haha!!!!

 
Så vad har jag haft för mig då??? Hmmm få se nu ..................................Inget speciellt. Tagit det väldigt lungt. Passat på att njuta av sommaren och av att ha hela familjen hemma. Tagit in lite sol under huden. Shoppat naturligtvis. Ja lite alltmöjligt med andra ord.

Bilder från Furuvik och lite andra kommer senare i inlägget.

 
I agusti ska vi er till sthlm och besöka graven och gå på grönan med Nathalie och Cerine. Filippa och Vincent får vara hemma den här gången. Åker ner i tre dagar så vi hinner träffa Nettan, nimili och Anders lite oxå. Sen så börjar ju skolorna oxå. Många fyller år, Liselotte, Lena, Josefin, Jonas och säkert någon mer som jag har glömt nu men som jag förhoppningsvis kommer på innan det är försent.

 
Snart agusti och sommaren är då på slut tampen men men den som väntar på nå gott.....................nästa år kommer ännu en sommar som ska förgyllas med massa skojsigheter.
Snart fyller Cerine år, hon blir 7 den 5 agusti. Fan vad tiden går fort. Lider ibland över att inte Anders får vara med oss och se hur hans barn växer och gör nya framsteg varje dag.
Snart varit gifta i ett år. Ett bra år med allt som ska höra ett äktenskap till, många fler ska det bli!!!!






With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar