Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 6 juli 2010

Vilken menningslös dag

Åh gud vilken meningslös dag detta har varit. Ha inte gjort ett skit.  Nathalie har lekt med Zimone hela dagen och Cerine har varit hos Ebba & Ellen och kom nyss hem. Filippa har varit med Nathlaie och zimone mestadels av tiden. vincent jag å Jonas har mest legat och vilat, sovit och lekt.  Ja så har dagen sett ut.  Vet inte vad det är med mig men jag är lika trött fortfarande. 
Skulle ha tagit en prommis så här på kvällen men vi kanske kan göra det och lämna Zimone på samma gång.
Ja så ser det ut.
Imorgon ska jag in till stan för att uträtta lite ärenden.  Ska kolla om jag hittar en enkel och snygg klänning och lite trosor.  På sommrarna springer man ju runt i bikini hela tiden, ja iallafall bikini överdelen sitter på ofta.  Kanske hittar nån snygg bh med som följer med hem men det är trosor framför allt jag vill ha!!!
Ska på bolaget och inhandla lite öl, cider, vin och kanske nån flaska som kan pryda barskåpet en stund.
Även at tjag ska handla coca cola, rättare sagt en platta så jag kommer ju att behöva bärhjälp av min darling.

Ja så har dagen sett ut so far.............


Haha satt å läste lite gamla brev å dagböcker nyss...................haha !!!
Hittade massa roligt.  Jag hade förträngt vissa saker och vissa saker kommer jag ihåg med glädje. 
Fan vad jag var kä är ett tag där i min ungdom.  Han var nog min första stora kärlek och än idag finns han i mitt hjärta.   Han var så rolig.  Hittade ett kort där det står bla. P.I.F å vad det betyder kan ni ju klura på!!!


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar