Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 26 juli 2010

sömnbrist

Idag har Jonas varit på jobbet och jobbat in lite extra timmar..........................ska ta ut dom sen när vi drar ner till sthlm.  Själv så har jag inte sovit ngt inatt så jag har legat vaken och tänkt, vridit, vänt och tänkt lite till.  Ja vet inte vad det var men sova det kunde jag då rakt inte göra.  Somnade efter att filippa klivit upp vid sju och jag hade satt på en film till henne. Nathalie och cerine vaknade strax efter men då sussade jag redan.  Mina stora tjejer hade gjort frulle och diskat å grejja efter sig.....................så duktiga och stora dom börjar bli.  Klev upp sent och plockade lite å en kom jonas hem.   Ja så har min dag sett ut så här långt.  

Imorgon så hoppas jag vara utvilad för då ska jag in till stan med mina barn om Jonas ska jobba men det vet jag inte än om han ska....................får se.   Måste fixa bröllopspresent till min älskling och en massa annat som ska handlas.
Presenter till Cerine är klart.  Har köpt bla.  en stereo, skivor, mobil, leksak med pärlor som man ska spruta vatten på så stelnar dom, vanliga pärlor och ja..............jag kommer inte ihåg allt det var.   Ni får se på hennes födelsedag.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt som f-n så jag får mina åtta timmars sömn.  Har inte ens tagit medicin idag för att jag ska kunna somna ikväll.  Har svårt att somna när det går ur kroppen och" the damp"  is back.

Nä nu gott folk ska jag ta å kolla om min lilla grabb som för övrigt har legat med mig halva dagen och myst å sovit i sängen.   Så himla mysigt har vi haft det.  Åhhh................han är sååååå jädrans gooo !!!!



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar