Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 28 juli 2010

Shopping

Igår var det stora staden hudik som var mitt mål.
Började dagen med att stressa iväg på dagis för att lämna filippa och sen åkte in till stan. Där hittade jag en skit snygg tröja på Gina
och ett par jeans som dock inte finns bild på.  Även att jag kom därifrån med en klänning.  Gick vidare och hittade ett par skor oxå.  Nice nice.............   Ja glömde ett tiotal örhängen från gina.  Barnen var med och dom valde det dom ville ha inne på Albins Leksaker. 
Fixade sen en massa till bröllopsdagen.  Hem och satte mig å skrev ut en jävla massa papper som jag måste ha.

Idag vet jag inte vad som står på listan att göras men det är mkt som borde göras.  Känner för att bara åka bort å ta det lungt å hitta på nå skoj.
Borde städa ur skrubben och garaget.
Bye bye

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar