Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 4 juli 2010

söndag den 4 juli 2010

Go midda´g!!!
Söndag och vanligtvis en städdag. Tar det senare idag.
Nu har vi käkat frukost och Bella har kommit och leker med Nathalie. 
Jag sov i fotöljen igen inat för jag fick sån himla hosta när jag skulle lägga mig, tog en klunk coccilana sen somnade jag som en stock, ovanligt va??? Näe inte mkt.

Igår kväll myste vi med barnen och kollade på det regnar köttbullar.  Jag och tjejerna var ju på bio på den men den gick att se igen.  Vid halv tolv smet jag och Jonas ut i poolen medans barnen satt och kollade på filmen, vi tänkte ta oss ett smygdopp.  Tog 2 minuter max innan Nathalie kom ut på ballen och såg oss......................vips så var alla ute och nere i  poolen.  Natt dopp för hela familjen vart det.  Mysigt mysigt!!!

Min kära brända mage har börjat bli lite bättre men dock långt ifrån bra.  Kommer  dröja en vacka innan jag visar mig ute i solen igen utan tröja på mig. 

Imorgon är det stugan, havet, åka båt, fiska, bada, mysa, äta och ta det lungt som gäller.  Ska bli super niceigt!!!

Nu väntar en massa städning!!!!


Love.............

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar