Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 28 augusti 2010

Today

Hemma nu!!!
Igår åkte vi hem från mitt älskade Sthlm.  Älskar att vara där,  storstads pulsen!!!  Jonas hatar det så det blir nog problem vid en ev. flytt!!!  Han hatar allt med Sthlm, folket, stessen å allt som jag älskar. Hmm  snacka om motsattser till varandra.  Men även jag tycker det är skönt att komma hem men mest för att få ha sina saker å ja vara i sitt hem helt enkelt.  Skulle älska att bo där nere men men vi får väl se vad framtiden har att ge.........

Väl hemma igår så var alla dödstrött.  Vi packade upp allt å sen gick vi å sov i stort sett. 
Imorse klev vi upp tidigt då jag skulle iväg å storhandla med svärmor.  Jonas var å hämtade ett pkt från Jotex.  Underbara saker.  Ett brunt överkast i mocca (ger lite mer liv till ett rum än vanligt tyg),  ett par bruna gardiner som hänger i vardagsrummet (superfint), en liten ljuslyta, en ett skåp med 16 fack som jag hade tänkt ha kryddor i men som dock var för litet så det skickas tillbaks.   
Shoppade även lite innan tåget hem gick i fredas´s,  e är nöjdn svart badrumsmatta, svarta dekorations stenar, en vit tvålpump i porslin, två små blommor m.m.
Så nu är allt på plats och snyggt vart det. 
Nu bara Ikea kvar innan jag är nöjd denna gång.  Måste ju göra lite höst här hemma.  Dessutom ska jag fixa iordning Vincents rum snart så då måste han få lite nya fina saker in dit.

Handlingen idag gick bra,  vart två fulla kundvagnar som vanligt.  Kom hem med en badrumsmatta till och en blomma, doftljus och lite smått å gott.

Nu har vi myst lite med barnen, varit på prommis på affären för barnen ska ju ha sitt lörda´s godis, byggt lego, dammsugat och donat lite.  Så nu ska vi göra kvällsfika till barnen å få dom i säng. 
Mys med darlingen sen.  Åh vad jag älskar min älskade man.  Han är verkligen den bästa mannen i hela världen för mig!!!

Imorgon äre storstädning och städning av garaget som står på vår "ATT GÖRA LISTA".  Ska bli skönt att få bort allt skit från garaget.

godkväll på er alla underbara där ute!!!

OBS.  Min mobil är trasig så jag har bara mitt andra nummer, ni som har det!!!


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar