Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 9 augusti 2010

Lång väg hem


Nu sitter vi på tåget på väg hem till barnen och allt som jag saknat. Har varit en underbar helg med det bästa sällskapet man kan önska sig. Igår var vi på stan för lite shopping. Sen hem för massa mys och gos. Champange å allt. Efter ha fräschat upp oss begav vi oss ut på långholmen för en 5 timmar lång konsert med bla laleh, dundertåget. Och lars winnerbäck. Väl hemma på hotellet kom vi fram till att en promenad vore nice så vi var ute och strosade en stund. Efter frukosten idag så åkte vi ut till globen för en tur längst upp på globen i deras inglasade hissar. Jag har världens höjd skräck men efter att ha haft döds ångest på vägen upp så tog jag mitt förnuft till fånga och tog del och faktiskt njöt av utsikten. Nu sitter vi som sagt på tåget på väg hem och mer uppdatering kommer med kort när jag kommer hem. Love . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar