Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 31 augusti 2010

Men gokväll!!!
Nu är det så ljuvligt tyst här i huset så  man tycker nästan det är lite för tyst!!!
Började dagen med att skicka iväg dom stora tjejerna på skolan.  Sen gjorde iordning mig, fillan å Vincent.  Lämnade filippa på dagis.  Tog en snabbis in till stan med lilleman.  Handlade på henköp och gick å kikade.  Hittade ett par snygg jeans, en skjorta,  två tunikor och ett par skor.  Nice nice.
Hem sen för att ge vincent lite lunch,  Hämta filippa på dagis och sen hem igen.

Nu har barnen gått å lagt sig och jag sitter som en slaktad katt jag med och är skit trött.  Jonas fick sin nya grej till sin nalle idag så han går runt och är helt sallig.  Lite roar små brukar man säga va??? Haha!!

Nu ska jag ta å göra färdigt betsällningen på tavlorna som jag  håller på med!!!


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar