Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 18 augusti 2010

Väskor och städning!!!

Nu är vi precis hemkommen från stan.  Var in och köpte nya skolväskor till barnen som dom ville ha å sen blev det lite annat skräp.  Hemköp för att inhandla lite gott.
Lämnade filippa på dagis i morse och nu  ska jag snart hämta henne.  Det innebär att jag får ta å möblera om i Cerines rum när darling kommit hem.  Imorgon är det in till stan igen för ett besök hos doktorn så jag får ut lite mera medicin.  Sen hem å städa då med.  Hålller på med en fullständig stor städning och det tar typ en dag per rum och vi har då  6rum, två badrum, tre hallar och ett kök.  Tar sin lilla tid menar jag.
Sen även att jag kikade i Jotex och blev  några tusen fattigare på gardiner, påsslakan och annat mys som alltid är skönt att förnya.
Nä nu ska jag kila i väg på dagis................måste hinna köpa cigg innan!!!  (ja både jag å jonas röker igen "Japp jag vet, skit dummt" eller vaddå röker vi snusar oxå men men varför inte kombinera om det går??!!!

Mycke kärlek...............


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar