Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 19 augusti 2010

Jävla knarkare

Nu är hela huset städat.  Sååå Underbart skönt!!!
Har hållt på i hur många dagar som helst ju.  Även att jag har hunnit med en massa annat oxå.  Doktorn idag, gick bra men han tyckte jag hade gått ner lite för mkt i vikt sen sist.. Stan igår och ja en massa saker.
Igår när jag var inne i stan med Nathalie och Cerine sitter det en Jävla "Knarkare",( nämner inga namn) vid en busskur.  Mina barn sätter sätter sig brevid honom i väntan på att våran buss som vi skulle åka med skulle komma.  Då börjar han och en annan att prata om massa saker som mina barns öron inte ska höra.  Jag blir så jävla förbannad så när Han i fråga vänder sig om och ska säga "hej"  så ber jag honom hålla käften och frågar om han verkligen inte har en enda jävla klar hjärncell kvar som sitter och pratar om sånt när det sitter barn brevid och hör (dessutom barn vars pappa gick bort på ett sånt sätt och det vet han). Ber honom dessuotm att göra samhället en tjäns å skjuta i sig en överdos så vi har ett problem mindre.   jävla knarkar jävel!!!!  Blir så förbannad när jag tänker på det så fy.   Tyst blev han i allafall.  Lite vett kvar ändå!!!  Tur jag inte hade ngt vapen på mig för då hade jag suttit för mord idag. 
Har inget emot dom annars men när det gäller mina barn så skyddar jag dom så länge jag kan från allt som har med droger att göra!!!

Nåja bra om det nu!!!!

Iddag har jag varit i stan och kikat lite, bara ja å vincent.  Filippa var på dagis, N& C var hos mormor.
Shoppade dock inte ett skit.  Hittade inget som föll mig i smaken.
Snart kommer Nettan från sthlm hit,  Ska slagga här i helgen. Nice nice.
Nä nu ska jag vara social med min älskade familj!!!!





With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar