Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 25 augusti 2010

Sthlm

Ligger i sängen på hotellet nu. Barnen sover och bara ja å lovely är vakna.
Var uppe me tuppen i morse,  sju gick tåget från Hudik så fem klev vi upp.  Usch å fy men men det gick det med!!!
När vi kom fram så tog vi pendeln ut till Älvsjö och där vi även är nu eftersom hotellet ligger här.
Gjorde oss i ordning på rummet och vilade lite.  Fick bara ett rum eftersom det andra inte var städat ännu.
Tog pendlen vidare ut till Huddinge för lite shopping och lite mat.  Blev Mc donald´s och lite kläder till barnen. 
Sen vidare mot flemmingsberg och till Nettan m.fam
Väl hos Nettan så tog vi ganska fort beslut på att vi skulle bege oss ut till Tullinge för ett besök på Lekslottet.  Inge grönan eftersom det regnar. Barnen accepterade det bra och var glada för lekslottet. 
Nathalie som inte sovit ngt alls inatt var super trött och iiriterade sig på Cerine hela tiden.  Nathalie var lite orolig över att vi skulle missa tåget eftersom det gick så tidigt.  Lillgumman.
Lekslottet var ett bra tidsfördriv idag då väderet var piss och tröttheten gjorde sig påmind.
Efter det så tog vi bussen till Tumba för åter ett besök på Mc donalds´ och på Willys´. 
Sen tog vi pendeln hem till Älvsjö igen. 
Vi hade fått vårt andra rum när vi kom tillbaks.  Nu har vi två stora rum med en dubbelsäng i varje och en extra säng i varje plus en resesäng till Vincent i vårt rum.  Barnen delar på ett rum och vi på det andra.  Det är ju ett connecting rum så det är ju dörr emellan.   Bra det!!!

Nu sover även Jonas. Hör hans djupa inandningar.  Gulligt!!!

Imorgon är graven som gäller.  Usch tycker det är lika jobbbigt varje år. 
Tänk att det redan har gått tre år sedan min älskade Anders gick bort.  Kan inte fatta att tiden har gått så fort.
Minns det som igår ju!!! Nettan ringde med gråten i halsen och jag anade redan då vad det var men när hon frågade om jag satt ner så förstod jag att det var som jag hade befarat.  Min älskade Anders var död.  Han är så jävla saknad och älskad.  Kan inte förstå varför och hur det egentligen gick till (har fått olika historier).  Mina barns pappa var borta och skulle aldrig få se sina barn växa upp, mina barn skulle aldrig mera få krama om och höra sin pappas röst.  Ja det är jobbigt som fan än idag och antar att det alltid kommer vara så. 
Morgondagen blir jobbig men ack så nödvändig.  Jag kommer alltid att åka ner på årsdagen. 
Barnen tycker det mest är tråkigt men jag tror det beror på att det kommer så mkt känslor på en gång som blir svåra att hantera för dom.
Blommor ska han få och ska leta rikigt fina sånna oxå.
Även att vi ska på ytterligare en underbar människas grav den 11 september.  Då i Bjuråker!!!  Usch ja så orättvist kan livet vara ibland.  Ta vara på det medans du fortfarande kan!!!

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp till frukosten som serveras här på hotellet.  Är ju en av många bra saker med att bo på hotell.................frukosten!!!  

Kort från dagen kommer men inte nu.


Love..................

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar