Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 27 juni 2014

Jobb och tandvärk = ingen bra kombo


Tar tillbaks det där  med att jag var bra i munnen igen, tussen lossnade igår kväll och allt var frid och fröjd. Imorse när jag vaknade var inte allt lika mkt frid, inte i min käft iaf. Tror tandtrollen slåss med granatgevär därinne för fan va det bultar. Tagit en pencilin tablett nu på morgonen så kanske det ger med sig om några dagar.
Stressade järnet nyss men insåg att jag börjar en halvtimme efter jag trodde att jag började så nu så sitter jag här och äter frukost och bloggar, kommer inte sluta bra. Som vanligt när jag har gott om tid så kommer jag komma för sent eller nåt. Näe måste sluta skriva nu så jag verkligen kommer i tid till jobbet.




Ses

My Life, My Passion & My Fashion

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord på min blogg <3 Vanessa tackar jätte mycket! :)

    Usch och fy för tandvärk! Jag hade det för nån månad sen och fick domen att det ska rotbehandlas, så jag fick en provisorisk lagning så länge och inte gått tillbaka efter det! ;)

    SvaraRadera