Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 17 oktober 2017

Familjen annorlunda

Ja jag brukar ju alltid följa Familjen annorlunda på tv4 slaviskt men iår har det verkligen inte varit speciellt prioriterat men igår tog jag igen dom avsnitt jag hade missat, typ avsnitt 3, 4 och nu senaste femte.
Jag får sånt tålamod med mina barn när jag sett programmet.
Finns vissa familjer jag tycker mer om än andra såklart, man får ju sina favoriter varje år. Alla tre familjer är helt fantastiska och gör ett kanon jobb och är verkligen modiga som ställer upp. Finns ju dom familjer som är mer lik sin egen än andra och man gillar ju oftast sånt som påminner en om en själv.
Jag hade lätt velat varit med själv men tror att man måste ha minst sju barn för att få medverka å fler barn här är det tveksamt om det blir.

Men iaf så har jag två favorit familjer iår, eller ja den ena älskar jag och den andra älskar jag lite mer. Folk som gör sig till bara för att tv är där är inget folk jag vill eller kan relatera till, å gör dom sig inte till så är det värre än att dom gör sig till.......jaja ni hajjar säkert.


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar