Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 31 oktober 2017

Höstlov

Har lite problem med att synka mitt google konto med bloggen därav onga inlägg, hur kul ör det med inlägg utan bilder liksom.

Här har vi iaf höstlov och barnen är hemma från skolan och ger mamman gråa hår ist men men va gör väl det om hundra år eller om bara tio femton år då dom alla ev är utflugna och hemmet är tomt som satan. Nä man måste ju njuta å ta till vara på tiden för vips så är dom stora och klarar sig själva.

Filippa går på sportpasset som är en gratis aktivitet och jag tror att den kan vara landstäckande. Iaf så får dom under tre dagar prova på olika sporter och aktiviteter. Idag står det bowling och bågskytte på schemat. Tog med mig pojkarna och lämnade av filippa imorse på bowling hallen.

Nathalie är nere i sthlm med en kompis och kommer hem torsdag eller fredag. Dom skulle ner och träffa en kompis och då passade dom på att bo ute hos emil.

Cerine har sin vän alice här som har sovit här. Alice fyller år idag och cerine va upp och gjorde frukost åt alice imorse, nu sover dom säkert igen.

Själv har jag tvättat några tvättar, dammsugit och dammat.

Å vet ni vad jag hämtade igår?
Icas matkasse. Hur bra som helst. Snabba och goda recept. När man är less och fantasin e minimal så va detta en perfekt lösning.
Igår vart det kalkon och paprika gryta och idag burgare med rostad potatis.

Ska försöka fixa de här med google kontot så det blir bättre inlägg.

Keep up the good wibes så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar