Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 7 november 2018

April

April april....

De va O'Learys besök, jag tog med mig dom tre minsta  Kidsen och åkte till Gävle för att komma bort. Brorsan låg fortfarande nedsövd i koma och allt va tungt som fan. Jag orkade inte vaken vara hemma å inte borta heller men jag gjorde det jag kunde för att barnen inte skulle påverkas mer ön dom resan gjorde. Vissa dagar sov jag mestadels kan jag ärligt säga och alla som har barn vet vilket bra samvete.man kan få om man inte orkar finnas där som man borde för dom.

Jag började röka igen tyvärr men har slutat för flera månader sedan. Va nåt tillfälligt behov jag hade då.

Vi myste på så gott Vi kunde och hade det faktiskt stundtals det roligt.

Jag genomförde en liten operation/ingrepp då jag i januari genomförde en abort eftersom det va väldigt dåligt mellan mig och Emil. Aborten av tvillingarna gick inte som den skulle och jag gjorde om den medicinsk först men det funkade inte och allt kom inte ut  och det som va kvar växte trodde dom enligt deras mätningar så dom ville gå in med kamera och kolla vad det va som fanns där inne. Ingreppet gick bra fast jag va livrädd och hade sån dödsångest innan. Hade aldrig blivit sövd och va rädd att aldrig vakna osv.osv. Det blev inte bättre av att läkaren inte kunde garantera att jag överlevde, dom får inte göra det enligt ngn paragraf utifall ngt skulle gå helt på tok. Jag överlevde och sömnen man har när man är sövd va den bästa jag haft. Jag va på benen 10 min efter jag vaknat. Dom hittade inget farligt mer än att massor från aborten fanns kvar som Dom  tog bort. Jag  bad dom sätta in en spiral på samma gång så den sitter där inne i min livmoder fortfarande och allt funkar rätt bra om man bortser från att jag inte har ngn mens alls förutom lite röda flytningar titt som tätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar