Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 10 november 2018

Lördag med barnen

Lördag och jag har en soft dag med barnen. Resten av dagen ska vi endast äta mat, godis och mysa i soffan under massa filtar. Vi kom precis hem från en fotografering. En sån där gratis barnfotografering som man kan beställa hem kort från sen. Fick (håll i er nu) med mig ALLA fem barn för ett grupp foto. Jag är helt överlycklig för att ha lyckats få alla på en å samma bild. Sen ska väggarna tapetseras (typ) med mina ögonstenar.
Till å med den svårflörtade log och såg ut att ha kul. Tonåringar.....vad säger man 😨

Igår va Nathalie barnvakt åt sina små syskon och det gick super bra. Det va tillåmed nästan städat hemma när jag kom hem......
Mamma i huset va på galej med några vänner och såg kaliffa. Hade en magisk kväll. Dansade å hade så trevligt🙏❤
Den mannen asså, han är helt underbar på alla sätt å vis👌

Igår åt vi våfflor och pizza men vad ska man äta idag?
Har ju en lite hangover så vill inte göra nåt som e alltför komplicerad men har ingen fantasi heller så får låta barnen  bestämma, då blir det pannkaka, köttbullar eller tacos

Nä nu ska lilla mamman dricka mer vatten å ta en vätskeersättning för att få igång kroppen på bästa sätt igen.

See ya ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar