Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 november 2018

September 2018

September va en tråkig månad och inget speciellt hände 

Marknaden som är varje år kom och gick. Barnen va hos sin pappa den helgen men  hann ta med dom ner för att åka några karuseller iaf.
Jag fick med mig Emil för att nattvandra. Man ser till så ungdomarna har det bra och att ingen är för full och att inget dåligt händer typ. 
Vi tog med barnen och åt på Texas för att fira att Emil inte skulle åka ner till sthlm och jobba nåt mer utan vara hemma.

Jag blev rätt sjuk i mitten av september och va sjuk i fyra veckor med olika penicilliner och undersökningar. Så dålig vill jag aldrig bli igen så nu har jag börja ta ännu mer vitaminer för att hålla alla sjukdomar så långt borta jag kan. Pga att jag va sjuk så gjorde vi inte så mkt under september men så får det vara ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar