Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 januari 2021

En helt vanlig dag i en dinging värld

Men dåså då är snart måndagen avklarad, tjooohoo bara fyra arbetsdagar kvar sen helg, barnledig helg dessutom.  Att jobba gick bra men gud va frössen jag vat hela dagen idag. Jag hatar vintern, fan jag hinner knappt tina upp under sommaren innan de e dags för vinter igen.  Nåt år till sen blir det lgh utomlands å fyfan va jag ska njuta. Kommer ju vara bosatt i sverige men åka dit så fort man fårn tillfälle. Kommer bli great dä :)

Har som sagt jobbat, handlat, lämnat iväg barnen till pappan, tvättat lite i tvättstugan och nu sitter jag i soffan och njuter av livet. Man tar livet så förgivet i vardagen och jag ska bli bättre på att vara livet tacksamt för allt jag har. Saknar faktiskt ingenting just nu och det är en sån himla befriande känsla av att vara nöjd och till freds med hur livet ser ut. Att kunna njuta av det man har och det liv man byggt upp och vara nöjd med det.





Så nu sitter jag och njuter av en sallad i soffan och har en serie i bakgrunden på tv:n. Ska snart hämta upp tvätten och sen sk jag inte göra ett skit mer idag. 


Ja så har min dag sett ut och så kommer den fortgå. Lungt och skönt!!

Hur har eran dag varit ?

Imorgon är det tisdag och jag har faktiskt inget alls planerat förutom jobba, tror hela veckan ser lika tom ut faktiskt och det kommer bli så välbehövligt och skönt att inte ha massa måsten och saker som måste göras för att inte tala om hur mkt energi ett möte kan ta, bara vetskapen att man hr en tid att passa är obegripligt jobbigt ibland men den här veckan ska vara fri från måsten och bara fyllas med saker jag vill göra. 

 

nu ska jag försöka följa serien 

hörs hej 



 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar