Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 10 januari 2021

Kukhelvete

Söndag och imorgon är det dags att  återgå till verkligheten och vardagen igen efter lång ledighet. Den här ledigheten va verkligen behövlig och jag tror jag har fått den vila som jag va i behov av, har även fått stänga in mig och bearbeta massa saker och det hade inte gått om jag jobbat eller ens hade vart social med folk för alltid är det nåt som distraherar en läknings process så tack till den som kom på att vi skulle vara lediga såhär länge. 

Helgen har gått fort av bara fan. Har faktiskt haft lite besök, stor städat och bytt sängkläder i allas sängar så nu är det tvättmaskinen som får jobba dygnet runt i några dagar, kollat lite serier, vart ute å åkt pulka och madrass med barnen. Har  dock inte vart på gymmet en enda gång under helgen men det beror mestadels på att tiden inte har räckt till och när jag haft tid har det typ vart  stängt men inte ska vi hänga läpp för det inte utan får gå dit under veckan som kommer om jag känner för det, är ju barnledig (från dom små) så jag tänker att det kanke finns mer tid över då till egenvård.....

Men iaf så kommer här lite pics från helgen  för just nu har jag inte så mkt att skriva om som är intresant att läsa om så here we go:


Älskar nystädade rum


Tror jag kan räkna på en hand gångerna låtsas brasan är tänd, föredrar den riktiga faktiskt men har lite av eldfobi.

grabbarna grus nystädade rum och nybäddade sängar, tror dom har blivit lite skdad av mig för dom njuter när det luktar rengöringsmedel och sängarna är nybäddade.



Tänkte på härromdagen att man märker på pojkarnas rum att dom börjar bli större, inte så mkt leksaker lngre utan mer elektronik saker såsom tv, tvspel, dator, plattor, telefoner osv. så de väl tur att dom fick cash å pesentkort i julklapp så dom iaf köpte ngn ny leksak oxå.

Lilla muggen, ja dom där tomtarna har jag framme året om för jag älskar dom och nu orkar jag inte gå upp med bara dom på en proppfull vind som man får klättra in i om man är så dum och ska in.

filippas säng blev såklart oxå nybäddad

mkt pride tema i hennes rum, men ni ka få se på en video längre ner vad hon gjort på wna väggen men garderober. Jag tordde bokstavligen jag skulle dö, kommer kosta en förmögenhet att flytta kan jag ju säga.

Älskar utsikten från filippas och nathalies balkong, utsikt över hudik och havet. Me love.

Pulkåkning i hedebacken dock ska jag alltid göra nån osmickrande grimas så därav skiner jag som en sol ist

Det är galet vad jag trivs i mitt hem just nu, kanske är för att jag tillbringar så mkt tid här eller oxå börjar annso få tillbaks sitt inre lugn.


levande ljus gör ju sin grej för hela känslan oxå såklart. 




 Asså nu är jag så jävla irriterad, har sutit i fan 40 minuter och bråkt md att överföra videos och grrejs från luren men när jag laddar upp till bloggen så går det inte, jag är inte den som ge upp i första laget så jag ska lösa det här så några videos kommer. Antingen så uppdaterar jag det här inlägget eller oxå gör jag ett separat för dom. 

Moj moj.....







 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar